Har du fået leveret en Microsoft-løsning af Basico, er alt, du skal gøre, at skrive til financeit@basico.dk. Så skal vi nok hjælpe – uanset hvilket problem du har løbet panden ind i.
Vi opretter automatisk en supportsag i vores system og sender din henvendelse videre til en medarbejder, som kan hjælpe dig videre. Vi bestræber os på at svare inden for en-to arbejdsdag(e).
Bestil Business Central licens
Bestil din Business Central licens her
Er du ikke kunde hos os endnu?
Kontakt mig og hør mere
Er du ikke kunde hos os endnu?
Kontakt mig og hør mere
Du kan få en til en-support på distancen
Har du behov for at gennemgå noget sammen på en skærm, kan vi arrangere et møde med en af vores medarbejdere via Teams – eller din foretrukne platform til skærmdeling.
Her er din tjekliste til de informationer, vi gerne vil have
Når du kontakter os, kan du hjælpe os med at give dig den bedste, mest effektive support ved at inkludere disse seks punkter i din henvendelse:
- Beskrivelse af formålet
- Hvad der ikke virker som forventet
- Hvor du er i hvilket system
- Understøttende skærmbillede(r)
- Hvor presserende udfordringen er
- Evt. forslag til tidspunkter for Teams-møde.
Vores adgang til licenskunders Business Central-miljø
Basico opererer ud fra ”Principle of least privilege”. Vi beder derfor som udgangspunkt kun om Granular Delegated Admin Privileges (GDAP) til Dynamics 365 Business Central-administrator.
Vi kan kun få GDAP ved jeres Microsoft Global Administrators godkendelse i Azure. Tildeling af yderligere adgange kan ligeledes kun ske gennem en sådan godkendelse.
I Business Central gives vores projektleder, forretningskonsulent og administratorer superbruger-rettigheder, mens øvrige automatisk kun får tildelt kiggeadgang til brug for support.
Vores administrators adgang er Basicos bidrag til ”Break Glass”-strategi/procedure, hvor vores interne IT-administratorer kan tilgå jeres miljø og dermed sikre, at vi ikke mister superbruger-adgang til jeres Business Central med risiko for, at ingen har kontrollen.