Basico Microsoft Support

Har du brug for Microsoft-support?

Har du brug for Microsoft-support, er du landet det rette sted. På siden her finder du alle de oplysninger, du har brug for, og de mennesker, du kan hive fat i.

Har du fået leveret en Microsoft-løsning af Basico, er alt, du skal gøre, at skrive til financeit@basico.dk. Så skal vi nok hjælpe – uanset hvilket problem du har løbet panden ind i.

Vi opretter automatisk en supportsag i vores system og sender din henvendelse videre til en medarbejder, som kan hjælpe dig videre. Vi bestræber os på at svare inden for en-to arbejdsdag(e). 

Bestil Business Central licens 

Bestil din Business Central licens her

Er du ikke kunde hos os endnu?

Kontakt mig og hør mere

Thomas Malmros
Thomas Malmros, Partner

Du kan få en til en-support på distancen

Har du behov for at gennemgå noget sammen på en skærm, kan vi arrangere et møde med en af vores medarbejdere via Teams – eller din foretrukne platform til skærmdeling.

Her er din tjekliste til de informationer, vi gerne vil have

Når du kontakter os, kan du hjælpe os med at give dig den bedste, mest effektive support ved at inkludere disse seks punkter i din henvendelse:

  • Beskrivelse af formålet
  • Hvad der ikke virker som forventet
  • Hvor du er i hvilket system
  • Understøttende skærmbillede(r)
  • Hvor presserende udfordringen er
  • Evt. forslag til tidspunkter for Teams-møde.

Vores adgang til licenskunders Business Central-miljø

Basico opererer ud fra ”Principle of least privilege”. Vi beder derfor som udgangspunkt kun om Granular Delegated Admin Privileges (GDAP) til Dynamics 365 Business Central-administrator.

Vi kan kun få GDAP ved jeres Microsoft Global Administrators godkendelse i Azure. Tildeling af yderligere adgange kan ligeledes kun ske gennem en sådan godkendelse.

I Business Central gives vores projektleder, forretningskonsulent og administratorer superbruger-rettigheder, mens øvrige automatisk kun får tildelt kiggeadgang til brug for support.

Vores administrators adgang er Basicos bidrag til ”Break Glass”-strategi/procedure, hvor vores interne IT-administratorer kan tilgå jeres miljø og dermed sikre, at vi ikke mister superbruger-adgang til jeres Business Central med risiko for, at ingen har kontrollen.

Kristian Schøning Frederiksen
Kristian Schøning Frederiksen
Manager
Business Central: Kristian driver vores underafdeling, som arbejder med ERP.
Rasmus Fryd Jensen
Rasmus Fryd Jensen
Senior Manager
Power Platform: Rasmus driver vores underafdeling, som arbejder med automatisering og integrationer.
Mathias Rankenberg Thomsen
Mathias Rankenberg Thomsen
Senior Manager
Integrationer og udvikling: Mathias driver vores underafdeling, som udvikler integrationer og funktionaliteter i Business Central.