Med over 30 års erfaring er Continia eksperter i at udvikle praktiske, pålidelige og brugervenlige løsninger i Business Central, som automatiserer og digitaliserer arbejdsprocesserne i en central og helt essentiel del af de fleste virksomheder – bogholderiet.
Tid er det mest værdifulde, vi har. Og lige efter det kommer data. Så hvis vi fortæller dig, at vi kender et system, der kan reducere dine manuelle opgaver i bogholderiet med op til 90%, samtidig med at det automatisk opsamler og opbevarer alle dine data, så er vi sikre på, vi har din opmærksomhed.
Systemet hedder Continia og er en såkaldt built-inside-løsning. Det betyder, at Continia er indbygget i Business Central og derfor snakker naturligt sammen med alle dine eksisterende Business Central-moduler fx vare- eller projektmodulet.
Alle dine finansprocesser håndteres derfor fra én og samme platform i Business Central. Det betyder farvel til eksterne løsninger, som ikke snakker sammen med modulerne i Business Central. Det sikrer dig langt mere gnidningsfri processer, nemmere vedligeholdelse af masterdata samt en markant bedre brugeroplevelse, hvilket gør, at du i sidste ende kan bruge tiden til de ting, der virkelig skaber værdi i din virksomhed.
Hvad koster en Business Central-løsning?
Overvejer du at få implementeret en Business Central-løsning? Men vil gerne vide, hvad en løsning, der dækker din virksomheds basis-behov, koster? Så læs bare videre.
Skal du foretage en ERP-implementering af Business Central?
Så har vi en implementeringsgrundpakke til dig, der vil drage nytte af en best practice-tilgang og standardisere dine finansielle kerneprocesser. Den er designet til små og mellemstore virksomheder, der ønsker et standardiseret ERP-system og kerneprocesser, der er automatiserede. Lyder det som din virksomhed? Ja, så er du landet på den rette side.
Foranalysen – forberedelsen til dit ERP-projekt
Dit forarbejde, og dermed din foranalyse, er det første vigtige skridt for dit ERP-projekt, uanset størrelse og kompleksitet. Det sikrer nemlig, at I får skabt synlighed om de gaps, der er imellem as-is og to-be, så I kan få kortlagt et roadmap for, hvordan I kommer derhen, hvor I gerne vil, med jeres ERP-implementering. Og vores tilgang til foranalysen kan du få viden om på siden her.
Et potpourri af optimerende funktioner
Continia er en uafhængig dansk softwarevirksomhed, som med dedikerede løsninger er førende i verden til at automatisere finans i Business Central.
Hos Basico har vi oplevet mange eksempler på kunder, der har haft brug for hjælp til at effektivisere og optimere deres bogholderi. Og i langt de fleste tilfælde har Continia været vores anbefalede løsning, som har kunnet gøre forskellen.
Men lad os dykke ned i det. Her får du et indblik i de enkelte løsninger, som tilsammen kan håndtere finansprocesserne i din kommende Business Central-løsning.
Continia Document Capture
Gør din fakturabehandling enkel og effektiv. Du kan godkende, afvise eller sætte fakturaer på hold – uanset hvor du befinder dig – og den automatiske trevejsmatch minimerer fejl ved at matche fakturaer med ordrebekræftelser.
Al data indlæses automatisk, hvilket sparer dig for en masse manuelle opgaver.
Continia Expense Management
Det er her, der er styr på dine medarbejderudgifter. Slip for fysiske kvitteringer, manuel dataindtastning og afstemning, som efterlader plads til fejl.
Expense Management giver dig en digital realtidsoversigt over medarbejdernes forbrug, kørsel, abonnementer og diæter.
Continia Document Output
En tidsbesparende og automatiseret løsning. Her opretter og håndterer du alle typer af udgående dokumenter såsom fakturaer, købsordrer og kontoudtog. Document Output sikrer dig et soleklart overblik over, hvem der modtager hvad.
Continia Payment Management
Din sikre betalingsfunktion, hvorfra du kan betale leverandører og afstemme din konto direkte fra Business Central. Med Payment Management kan du automatisk importere kontoudtog, udligne dine dokumenter, lave samlebetalinger og oprette betalingskladder.
Continia Collection Management
Hjælp dine kunder med at betale via automatiske opkrævninger, og vær sikker på, du modtager dine penge til tiden. Systemet registrerer og tilføjer automatisk hver enkelt kundes foretrukne opkrævningsmetode, hver gang der oprettes en ordre, faktura eller kreditnota inde i Business Central.
Skal vi hjælpe med at automatisere din finansfunktion?
Basico er officiel Continia-partner, og derfor har vi et nært og veludviklet samarbejde. Vores konsulenter har mange års erfaring med at implementere Continia i Business Central i virksomheder af enhver størrelse.
Hvis du er nysgerrig på vores partnerside hos Continia, kan du finde den her.
Få professionel ERP-rådgivning
Har du spørgsmål?
Så kontakt mig og hør mere.
Har du spørgsmål?